loading...
عاشورایعنی...
امیرغلامزاده بازدید : 13 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 


دانلوددرادامه مطلب...

تصویری
    شب اول
 
 
 
صوتی
 
 

 

                                                            شب دوم


 

تصویری
 
 
 
صوتی
 

  

                                   شب سوم

 

 

 

تصویری
 
دعایم اثر کرد به سویم آخر برگشتی-زمینه (کربلائی میثم استاد آقا)
به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت-شور(فوق العاده زیباست)

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه-شور

میرم بخوابم بابایی حالم خرابه بابایی-واحد

السلام ای سرزمین خدایی-واحد

اربابی و دل گشته اسیر ارباب من حسین-تک

روضه خون سر مطهر تو شدم-شور

هر که دارد هوس کرببلا ایولا-شور
 
 
صوتی
 
دعایم اثر کرد به سویم آخر برگشتی-زمینه (کربلائی میثم استاد آقا)
به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت-شور(فوق العاده زیباست)

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه-شور

میرم بخوابم بابایی حالم خرابه بابایی-واحد

السلام ای سرزمین خدایی-واحد

اربابی و دل گشته اسیر ارباب من حسین-تک

روضه خون سر مطهر تو شدم-شور

هر که دارد هوس کرببلا ایولا-شور

 

                                        شب چهارم

 

 

 

 

 

 

                                    شب پنجم

 

 

تصویری
 
امشب عطری به جان و دل من میرسد-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه-شور

عمه راضی نشد آروم بمونم-واحد(بسیار زیبا)

تو وجودم باز آروم ندارم-واحد

کنم آغاز سخن را به مدد از ارباب-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم-شعرخوانی

از پیر و جوون غلام داری-شور

کرببلا نبر ز یادم-شور
 
 
صوتی
 
امشب عطری به جان و دل من میرسد-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه-شور

عمه راضی نشد آروم بمونم-واحد(بسیار زیبا)

تو وجودم باز آروم ندارم-واحد

کنم آغاز سخن را به مدد از ارباب-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم-
شعرخوانی
از پیر و جوون غلام داری-شور

کرببلا نبر ز یادم-شور
 
 
                                       شب ششم

تصویری
 
کجایی عمو جان مرا در این غوغا دریاب-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
بوی خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه-شور

به توکل خالق غمت به توسل اسمت اعظمت-شور

اون که مستت شد از ازل همینه-واحد

عامل وحی حق تعالی تو عرش علی-واحد

با عشق مولانا حسین ما یکه تازی میکنیم-شعرخوانی

غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا-تک

هرچه می خواهد دل تنگت بگو-شور
 
 
صوتی
 
کجایی عمو جان مرا در این غوغا دریاب-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
بوی خوش زیاده کدومش عطر سیب میشه-شور

به توکل خالق غمت به توسل اسمت اعظمت-شور

اون که مستت شد از ازل همینه-واحد

عامل وحی حق تعالی تو عرش علی-واحد

با عشق مولانا حسین ما یکه تازی میکنیم-شعرخوانی

غصه ها پیش غم تو غصه نیست آقا-تک

هرچه می خواهد دل تنگت بگو-شور

 

                                         شب هفتم

 

 

تصویری
 
لالایی لالایی ای نازنین رباب-زمینه
باز دوباره ماه ماتم باز دوباره سیاهی و پرچم-شور(ترکیبی-بسیار زیبا)

باز شب هفتم شد و من در تب و تابم-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید-شعرخوانی

من لطف تو را دیدم به وضوح-تک

اسم شما ارباب شنیدن داره-شور
 
 
صوتی
 
لالایی لالایی ای نازنین رباب-زمینه
باز دوباره ماه ماتم باز دوباره سیاهی و پرچم-شور(ترکیبی-بسیار زیبا)

باز شب هفتم شد و من در تب و تابم-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

لباس مشکی ما را به دستمان بدهید-شعرخوانی

من لطف تو را دیدم به وضوح-تک

اسم شما ارباب شنیدن داره-شور
 

                                       شب هشتم


تصویری
 
همه هستی خیمه هایی تو امید خون خدایی-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
پشت درت شلوغه دور و برت شلوغه-شور

مست و مدهوش شش گوشه ام-شور

شب جمعه ز عشق تو دلم بی تاب-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

ای جانم تازه جوانم تاب و توانم-واحد

السلام ای سرزمین خدایی-واحد

من لطف تو را دیدم به وضوح-تک

از اون نگاهش نمیشه دل کند-شور-روضه
 
 
 
 
صوتی
 
همه هستی خیمه هایی تو امید خون خدایی-زمینه(کربلائی میثم استاد آقا)
پشت درت شلوغه دور و برت شلوغه-شور
مست و مدهوش شش گوشه ام-شور
شب جمعه ز عشق تو دلم بی تاب-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)
ای جانم تازه جوانم تاب و توانم-واحد
السلام ای سرزمین خدایی-واحد
من لطف تو را دیدم به وضوح-تک
از اون نگاهش نمیشه دل کند-شور-روضه

 

شب تاشوعا

 

 

تصویری
 
غیرت خدایی چه آقایی-شور(بسیار زیبا)
تا میشود ز چشمه ی توحید جوی گرفت-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

شکر خدا که بال و پری داده ای مرا-شعر خوانی

دردم من به تو میگم آخه محرمی-شور

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم-شور
 
 
 
صوتی
 
غیرت خدایی چه آقایی-شور(بسیار زیبا)
تا میشود ز چشمه ی توحید جوی گرفت-واحد(کربلائی میثم استاد آقا)

شکر خدا که بال و پری داده ای مرا-شعر خوانی

دردم من به تو میگم آخه محرمی-شور

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم-شور

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,048