loading...
عاشورایعنی...
امیرغلامزاده بازدید : 10 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

دانلوددرادامه مطلب...


دریافت فایلهای شب اول محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-سلام علی العطشان (روضه شب اول)

حاج حسین سیب سرخی-حسین واای واای واای (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-از خوشی های جهان درد و غمت ما را بس (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-کعبه ی دل شده شش گوشه ی تو (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-به اذن مادرت زهرا (ذکر مقدس یا حیدر)

حاج حسین سیب سرخی-شب رحمت و مغرفت شب جمعه ست (شور)

حاج حسین سیب سرخی-محراب چشم تو همه را سر به راه کرد (شعرخوانی)

 

دریافت فایلهای شب دوم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب دوم محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-اشکای آسمون (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-عشق حسین موهبتی کبریایی است (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-تو که هستی که به عالم (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-کرببلا برای من جونم آقا برای تو اربابم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-دوباره باز مستم و بی دلم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-علی اول علی آخر (شعر خوانی)

 

دریافت فایلهای شب سوم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب سوم محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-عمه بیا گم شده پیدا شده (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-قرارمون چی شد (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-به اذن حضرت زهرا (ذکر)

حاج حسین سیب سرخی-حسین قتیل (واحد سنگین عربی)

حاج حسین سیب سرخی-فغان می زد که یا رب (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-ما راهی شهر کرببلا هستیم (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-هر کسی با هر امیدی (شور)

حاج حسین سیب سرخی-کرببلا برای من جونم آقا برای تو (شور)

حاج حسین سیب سرخی-این حسین کیست که عالم همه (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-منت خاک رهت (مدح حضرت علی)

 

دریافت فایلهای شب چهارم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب چهارم محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-بمیره خواهرت برات داداش (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-ساقی می ای بده (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-ای برادر که به خون خفته (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-حسینا ابد والله ما ننسا حسینا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-کرببلا برای من جونم آقا برای تو (شور)

حاج حسین سیب سرخی-تا عمر دارم عبد این دربارم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-فضای دل من حرم با صفات هست (شور)

حاج حسین سیب سرخی-برو ای گدای مسکین (مدح حضرت علی)

 

دریافت فایلهای شب پنجم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب پنجم محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-هوای معرکه تیره شده (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-به اذن الله (ذکر)

حاج حسین سیب سرخی-به حیرتم که چه وصف می کنند (شعر خوانی)

گرچه از بی کسی ام (واحد سنگین)

حاج حسین سیب سرخی-حسینا ابد والله ما ننسا حسینا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-تا عمر دارم عبد این دربارم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-بر خیز که شور محشر آمد (شور)

حاج حسین سیب سرخی-هر کسی با یه امیدی اومده (شور)

حاج حسین سیب سرخی-به صف شده همه ی سینه زنا (شور)

حاج حسین سیب سرخی-غبار ماتم تو (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-شعر خوانی عربی (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-لعل لبت به عمر ابد طعنه می زند (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-گنهکاران عالم را بگویید (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب هفتم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب هفتم محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-برای تو بسه یه قطره آب (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-حسین وااای واای واای (شور)

حاج حسین سیب سرخی-یا مولای یا اسدالله (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-دیگر پره قنداقه ات شد نغمه خون بابا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-قبله ام ابروی تو (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-حسینا ابد والله ما ننسا حسینا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-خدا میدونه قلبم با اسمت میزنه (شور)

حاج حسین سیب سرخی-کرببلا برای من جونم آقا برای تو (شور)

حاج حسین سیب سرخی-بنا نبود کسی پیکر تو را ببرد (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-حسین واای واای حسین (نغمه خوانی)

 

دریافت فایلهای شب هشتم محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-حالا که اینچنین میری ولی (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-گریه نکن پشت سرم ابراهیم کربلا (شور)

حاج حسین سیب سرخی-یا مولای … (ذکر)

حاج حسین سیب سرخی-افتادی از پا ای جانم (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-تا کفن بر قد و بالای (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-حسین یا مولا یا مولا (تک)

حاج حسین سیب سرخی-خدا میدونه قلبم با اسمت میزنه (شور)

حاج حسین سیب سرخی-کرببلا برای من (شور)

حاج حسین سیب سرخی-لااقل یه کمی آهسته برو از پیشم (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-شعر خوانی و قسمت پایانی (شعر خوانی)

 

دریافت فایلهای شب تاسوعا محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب تاسوعای محرم الحرام (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-قرارمون نبود رهات کنم (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-قربان عاشقی که شهیدان کوی عشق (شور)

حاج حسین سیب سرخی-حسین القتیل (واحد عربی)

حاج حسین سیب سرخی-گر نخیزی تو ز جا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-میر و سالار من است (دو دمه)

حاج حسین سیب سرخی-رخیز که شور محشر آمد (شور)

حاج حسین سیب سرخی-یک اهل بیت را (شعرخوانی)

حاج حسین سیب سرخی-روضه و شعر خوانی (روضه)

حاج حسین سیب سرخی- حسین جان حسین جان (شعرخوانی)

حاج حسین سیب سرخی-ذکر حضرت اباعبدالله (ذکر)

حاج حسین سیب سرخی-حسین حسین واای (شعر خوانی)

حاج حسین سیب سرخی-دور حرم دویده ام (شعر خوانی)

 

دریافت فایلهای شب عاشورا محرم ۹۱:

حاج حسین سیب سرخی-روضه شب عاشورا (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-شور مستی جمع می خواران (روضه)

حاج حسین سیب سرخی-شور میزنه دلم برا حرم (زمینه)

حاج حسین سیب سرخی-شادی هردو جهان (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-ای دین من دنیای من (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-گر نخیزی تو ز جا (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-از آن خوشم که شدم نوکر سرای حسین (واحد)

حاج حسین سیب سرخی-بوی بهشت برین (شور)

حاج حسین سیب سرخی-بخشی قرائت اذان (اذان)

حاج حسین سیب سرخی-بس که کبوتر دلم (شور)

حاج حسین سیب سرخی-یاعلی و یاعلی و یا علی (نوای حضرت علی)

حاج حسین سیب سرخی-ای ابروی از زلف سیاه (شعرخوانی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 1,042